בסין כועסים על סגירת הגבולות בישראל: "מזכיר את השואה"

שלמה ריזל No Comments on בסין כועסים על סגירת הגבולות בישראל: "מזכיר את השואה"

בסין כעסו על ההחלטה לסגור את גבולות המדינה לאזרחי סין, "אנחנו עזרנו ליהודים בשואה ולא סגרנו גבולות". ההחלטה על סגירת הגבולות הגיעה לאחר התפשטות הנגיף ע"י אזרחי סין בעולם והתמותה הגבוהה מהנגועים בנגיף. במשרד הבריאות אומרים, כי הגעת הנגיף הוא עניין של זמן

ראש הממשלה וסגן נשיא סין בביקורו בישראל
Wang Qishan, Vice President of China with Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu during the opening of the fourth Israel - China Joint Committee on Innovation Cooperation at the Ministry of Foreign Affairs in Jerusalem on October 24, 2018. Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90 *** Local Caption *** ??? ???? ????? ??? ???? ??? ??? ???? ??? ????? ?'???? ??? ???? ???? ??????? ?????? ?????? צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השלטון הסיני מבקר את החלטת מדינת ישראל לסגור את שערי הארץ לכניסת אזרחי סין, עקב התפשטות וירוס ה'קורונה' מחוץ לסין והמוות למאות האנשים שגרם הוירוס הקטלני בסין. ראה"מ הורה על סגירת הגבולות והנחה את גורמי הבריאות להשאיר בבידוד ישראלים הבאים מסין למשך שבועיים.

בנוסף הורה נתניהו למכון הביולוגי בישראל לבחון פיתוח של חיסון כנגד הוירוס. כמו כן הורה ראש הממשלה על הקמת מפעל לחיסונים בישראל. ראש הממשלה שיבח בדיון את השלטון הסיני בטיפול המהיר מול המגיפה במדינה.

בשגרירות סין בישראל התייחסו לסגירת שערי המדינה לבאים מסין: "זה מזכיר את מלחמת העולם השניה, את השואה, הימים האפלים של תולדות האנושות. מיליוני יהודים נרצחו ועל הרבה מהם נאסר להיכנס למדינות. מעט מדינות פתחו את שעריהן, אחת מהן הייתה סין".

יש לציין כי בסין עצמה, הטיל השלטונות עוצר מוחלט על עיר שלמה בת 11 מיליון תושבים. בערים הגדולות אנשים נוטים להסתגר בבית ולא לצאת החוצה מעבר לצורך. גם שווקי האוכל ריקים מאדם בכל המדינה.



0 תגובות